La meva foto
MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical' # Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més) # El cant com base natural de l’expressió musical # Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música # Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle # La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals

dimecres, 6 d’abril del 2011

idiomes

L'INVERNO L'E PASSATO - (Ticino)
1. L'inverno l'è passato, l'aprile non c'è più,
è ritornato il maggio al canto del cucù.
è ritornato il maggio al canto del cucù.

2. Lassù per le montagne la neve non c'è più,
comincia a fare il nido il povero cucù.

3. La bella alla finestra la guarda in su e in giù,
la spetta il fidanzato al canto del cucù.

4. Te l'ho pur sempre detto che maggio ha la virtù
di far sentir l'amore al canto del cucù.
Cucù, cucù, l'aprile non c'è più;

1 comentari:

  1. re, sol la si la sol sol
    re, sol la si do' la
    la la sol fa# mi re, re,
    re, re, re, mi fa# sol

    re' si re' si re' mi' re' do' si la
    la la sol fa# mi re, re,
    re, re, re, mi fa# sol

    ResponElimina