La meva foto
MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical' # Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més) # El cant com base natural de l’expressió musical # Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música # Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle # La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals

dimecres, 6 d’abril del 2011

CUCUTS I OCELLS

1. Cucut i la guimbarda
cantaven fent el niu,
cucut canta que canta
guimbarda riu que riu.
2. Cucut i la guimbarda
cantaven fent el niu,
guimbarda ja n.és morta,
cucut encara és viu.
3. Si dalt de la muntanya
cucut ja n.ha cantat,
tindrem la tarda eixuta
i el dematí mullat.
Cucut, cucut
cantaven fent el niu,
cucut canta que canta,
guimbarda riu que riu
Cucut, cucut...
Cucut, cucut...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada