1. Aquesta és la cançó,
la cançó de les mentides.
2. Qui la vulgui saber
que vagi a Filipines.
3. El pare va anar al mercat
a comprar una burra cega,
4. Li talla els quatre peus,
la burra arrenca a córrer, trau, trau.
5. I en troba un cirerer
carregat de figues verdes.
6. Li tira un cop de roc
i en fa caure una ametlla.
7. Li cau l’ametlla al peu,
li surt sang de l’orella.
8. De la sang que li va sortir,
en corren set rieres, trau, trau.
9. Un gos va caure al pou,
un cego s'ho mirava.
10. Un mut cridava gent,
un sord s'ho escoltava, trau, trau.
11. Pel mar corren conills,
pels boscos les anguiles.
12. I a sota els garrofers
s'hi crien les sardines, trau, trau.
13. Aquesta és la cançó,
la cançó de les mentides.
14. Qui la vulgui saber
que vagi a Filipines.
- Marta
- MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical'
# Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més)
# El cant com base natural de l’expressió musical
# Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música
# Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle
# La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada