A dins d'un bosc cantava un cuct amb gran afany
i a dalt d'un roure altíssim cridava el seu company
d f f f f f f l s f s l f
d f f f f f f l s f s l f
d' l d' l d' sib l sib d' l
o si no teniu el sib
r sol sol sol sol sol sol si l sol l si sol
r sol sol sol sol sol sol si l sol l si sol
r' si r'si r' d' si d' re' si
- Marta
- MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical'
# Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més)
# El cant com base natural de l’expressió musical
# Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música
# Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle
# La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada