La meva foto
MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical' # Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més) # El cant com base natural de l’expressió musical # Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música # Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle # La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals

dissabte, 18 d’octubre del 2014

TENIA UN GALL

Cançó de Peter Seeger adaptada per en Xesco Boix, És un clàssic del grup ARA VA DE BO.

https://www.youtube.com/watch?v=lrFVWtckZ2g  És la versió dels ARA VA DE BO

Aquí teniu una versió una mica diferent:



La lletra va com volgueu. Aquí en teniu un mostra, però és una bon cançó per modificar i daptr segons les peticions i els gustos de cada infant.


Tenia un gall que era molt bonic,
l'alimentava a prop del meu jardí.
El petit gall feia:Ki-ki-ri-ki-kí,
ki-ri-ki-ki-ri-ki-ki-ri-ki-ki-kí.

Tenia un ànec que era molt bonic,
l'alimentava a prop del meu jardí.
El petit ànec feia: quac, quac, quac,
quac, quac, quac, quac, quac, quac, quac, quac, quac, quac, quac.

Tenia un gat que era molt bonic,
l'alimentava a prop del meu jardí.
El petit gat feia: mèu, mèu, mèu,
mèu, mèu, mèu, mèu, mèu, mèu, mèu, mèu, mèu, mèu, mèu.

Tenia un gos que era molt bonic,
l'alimentava a prop del meu jardí.
El petit gos feia: guau, guau, guau,
guau, guau, guau, guau, guau, guau, guau, guau, guau, guau, guau.

Tenia un porc que era molt bonic,
l'alimentava a prop del meu jardí.
El petit porc feia: rony, rony, rony,
rony, rony, rony, rony, rony, rony, rony, rony, rony, rony, rony.

Tenia un ruc que era molt bonic,
l'alimentava a prop del meu jardí.
El petit ruc feia: ià, ià, ià,
ià, ià, ià, ià, ià, ià, ià, ià, ià, ià, ià.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada