DEL LLIBRE/CD LES 26 CANÇONS INFANTILS
lletra JM Espinàs, música F. Burrull
http://www.youtube.com/watch?v=jbmjxcl_0zU
o poseu el tren petit al you tube
El tren petit
que fa tit-tit,
que va arrencant
a poc a poc
i que treu foc
i que treu fum
i encén el llum
quan és de nit...
Tit-tit, tit-tit...
La màquina bufa, xuf-xuf, xuf-xuf,
quan ve la pujada ja perd el buf
grinyolen les rodes dels tres vagons
i passen i passen les estacions.
Tit-tit, tit-tit...
El tren petit
que fa tit-tit
que ve xiulant
com si fos gran
i que treu foc
de tant en tant
i es va aturant
a poc a poc...
Xuf-xuf, xuf-xuf...
Descansarà
fins a demà
Txxx...
- Marta
- MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical'
# Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més)
# El cant com base natural de l’expressió musical
# Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música
# Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle
# La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals
Muchas Felicidades, ¡qué gran trabajo!
ResponEliminaGabriela Aguirre