RAM PA TA PLAM
Ram, ram pa ta plam,
La capelleta la capelleta
Ram,ram pa ta plam
La capelleta de Sant Joan.
Anem a la muntanya
Ara que el blat n'és ros
Portem barret de palla
Barret de segadors
Ram, ram pa ta plam,
La capelleta la capelleta
Ram,ram pa ta plam
La capelleta de Sant Joan.
sol sol d' si la sol sol
sol sol d' si la sol
sol sol sol d' r' m' d'
m' r' d' si r' d'
d' d'd'd'd' d'd'd' sol sol sol la si d' d'
d' d'd'd'd' d'd'd' sol sol sol la si d'
o més greu
d d f m r d d
d d f m r d
d d d f so l f
l sol f m sol f
f ffff fffdddrmff
f ffff fffdddrmf
- Marta
- MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical'
# Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més)
# El cant com base natural de l’expressió musical
# Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música
# Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle
# La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada