En Xesco Boix en té una versió divertida
la podeu trobar a spotify,
pertany al cd Bon vent i barca nova
Tan petitet maridet m’heu dat,
Que la geladeta se me’l menja
Tan petitet maridet m’heu dat,
Que la geladeta se me l’ha menjat.
1. Amb una cua de cirera jo n’hi he fet biga serrera;
Me n’ha sobrat un bocinet, jo n’hi he fet un bastonet.
2. Amb una closca d’avellana jo n’hi he fet casa i cabana
Me n’ha sobrat un bocinet, jo n’hi he fet un corralet.
3. Amb una closca de pinyó, jo n’hi he fet un gran sarró;
Me n’ha sobrat un bocinet, jo n’hi he fet un sarronet.
4. I amb un pam i mig de drap jo l’he vestit de cap a cap,
Me n’ha sobrat un bocinet, jo n’hi he fet uns calçotets.
5. Amb una fulla de noguera jo n’hi he fet la calaixera;
Me n’ha sobrat un bocinet, jo n’hi he fet un calaixet.
- Marta
- MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical'
# Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més)
# El cant com base natural de l’expressió musical
# Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música
# Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle
# La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada