La meva foto
MARTA JIMÉNEZ CERDANYA Què fa la música en nosaltres? Què vol dir aprendre música? Quan comença aquest procés? Com es produeix?
Investigo diferents aspectes de la 'pedagogia musical' # Com es pot aprendre música implicant de manera global tota la persona (moviment, sensacions auditives i més) # El cant com base natural de l’expressió musical # Com ajudem a desenvolupar l'audició, l'afinació i la comprensió de la música # Com ens parla la música de manera individual, què ens vincula de manera emocional a la música i com es pot desenvolupar aquest vincle # La importància de la improvisació en l’aprenentatge musical. Com aprenem a partir de la manipulació dels elements musicals

dissabte, 12 de desembre del 2015

Pel tió



Caga tió, tió de nadal;
no caguis arengades
que són salades,
caga torrons,
que són mes bons.


s sl s
r s sl s
r sssl s s
r s l s s
ssssl lf l s
Caga tió,
avellanes i torrons,
no caguis arengades
que són massa salades,
caga torrons
que són més bons!


Caga tió,
caga torró;
si no et daré
cop de bastó.


La versió llarga...


Caga tió, tió de Nadal;
posarem el porc en sal,
la gallina a la pastera,
i el pollí a dalt del pi.
Toca, toca Valentí.
Ara passen bous i vaques,
I gallines amb sabates
i galls amb sabatons.
Correu, correu minyons,
que la tieta fa torrons,
el vicari els ha tastat,
diu que són un poc salats.
Ai el brut, ai el porc,
ai el cara, cara, cara,
ai el brut, ai el porc,
ai el cara de pebrot.


Si voleu remenar més versions...
https://ca.wikisource.org/wiki/Can%C3%A7ons_del_Ti%C3%B3_de_Nadal 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada